Onsdag idag

Mimmi är kvar och jag har försökt att nå Gunilla för att få höra så hon inte har ångrat sig. men inga svar, jag hoppas att  inte det har hänt någonting som gör att hon inte kan ta Mimmi hem till sig. Hmm man får hålla tummen, de där fodervärdarna som man känner skulle kunna vara något dom växer ju inte på träd dirrekt. Men men inte måla han på väggen ännu, förhoppningsvis har hon bara inte fått mina meddelanden eller att hon av någon anledning inte kan svara.. men jag hoppas att hon hör av sig snart annars så måste jag nog börja kolla runt igen..
Doggarna mår bra iallafall och det är fullt ös medvetslös hihi Härliga med valpar är väl att det är verkligen fullt ös!! sen så somnar dom pladask och när dom sover så kan nog en jordbävning bara väcka dem hehe. mysiga värre!! fler bilder kommer i bilddagboken idag på mina ufon! hehe dom ser ju för lustiga ut nu innan dom växer in i öronen..
Linda ringde i går och berättade att operationen har gått bra och att man har börjat mata Samuel igen, så nu håller vi tummen och tassar att det får fortsätta i den riktningen....
I går så kom Evelina in under den stationära datorn och klickade på den röda lampan under skrivbordet och klick sa det så slocknade alltihop!! japp jag startade upp den igen eller rättare sagt så försökte jag starta upp den igen men icke sa nicke, det blev en återställning av datorn igår!! hmmm den går ju snabbare visserligen nu men som vanligt så är den tom och man får programera in alla program igen och alla bilder som jag inte har bränt har jag förlorat. tur är ju att Sandra lurade in mig i bilddagboken så jag kan ta hem bilderna därifrån iallafall... men det är inte sååå kul ändå... hmm det tar ju ett tag innan man får in alla program som man vill ha och behöver på datorn...
Men men idag är det en ny dag och jag får helt enkelt låta bli den stationära datorn när tjejerna är vakna.. man ska väl lära av misstagen va? hehe ha en jättefin dag iallafall kram på er alla där ute i cybervärden

I dag så går jag på Alvedon, jag föll ju eller halkade i helgen och hamnade på ryggen och det har liksom inte gått över ännu, det gör ont när jag tar djupa andetag eller när jag rör mig med musklaturen kring dessa områden. Så idag så orkar jag inte med smärtan längre... Så då kom alvedonen fram, hoppas det snart går över för tålamodet är ju inte riktigt som man brukar ha det. Men men det finns alltid dom som har det värre!! kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0