nu så är det fredag

och jag är hemma med tjejerna idag med. Evelina vaknade kl 02 och sedan kl 4.30 godmorgon älskling kunde vi säga när Östen kom ned :-/ vet inte om han eller jag var tröttast men han ska ju jobba vilket jag inte ska då jag blir hemma idag också med mina sjuklingar..
Fredag idag iallafall och ï morgon kväll så är planen att jag ska jobba i parken mellan 18-02! Det blir ju spännande vettja! gå ut i helgen också Anna ! visst är jag duktig? men den här gången så får jag betalt för det dessutom hehe Hårdrock är kanske inte den musik som jag diggar bäst men allätare är jag ändå så jag ska nog stå ut. hihi

Hmm inte är det bättre inte nu har Felicia 39graders feber stackarn. possitivt är väl att hon inte orkar vara så grinig nu.. hmm elaka mamma!! så får man väl inte tänka heller, Nä förlåt men man är liiite trött nu på griniga barn som gör att hela huset stinker!! men men jag älskar dem ändå, de är ju ändå det dyrbaraste jag har. :-)

Kommentarer
Postat av: Jill

fredag? najje det är tyvärr söndag =)

2008-11-09 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0