Japp välkommen till sjukstugan!!

I torsdags så blev jag hemma med tjejerna som då hade magfluss vad jag tror. I måndags så är Felicia fortfarande dålig så vi går till doktorn med båda tjejerna och Felicia har öron infalmmation, Evelina var feberfri den dagen såklart och var jätte glad och skrattade till doktorn. Han fann Evelina frisk som en nötkärna.... Tisdag så är vi vakna hela natten igen då evelina inte kan sova. Hon vaknar med en morgon temp på 38.5 !! japp frisk som en nötkärna va?? Men men med alvedon så gick det med. I går kväll så kom Östen hem och mådde dåligt, såg ut som sju svåra år. :-( hade inte ätit på hela dagen och inte ville han ha när han kom hem heller.. stackars min älskling...
Idag så stannade Östen hemma med feber och allmänt dålig.. Evelina har fortfarande feber och Felicia är ju hängig för pensilinet.. Härliga dagar!!
Men jag, Mimmi och Tage mår iallafall jättebra!!! Bus i stora lass!! Mimmi är en riktig bitch!! hehe en störtskön tjej som kommer att bli en kalas pingla!! Mentalen på den bitchen är inte någon som kan ändra på kan jag tro och hoppas såklart. Såå himla skönt att veta att man lämnar iväg en bra hund!! Tack Sandra för den fina tiken!!
Jo då Tage han är kanon han också, inte lika tuff som Mimmi men en hund som jag kommer att bli riktigt nöjd med! Människor älskar dom båda och barnen likaså. Tycker lite synd om tage som inte får vara ifred så mycket för tjejerna som kommer och gärna vill sätta sig i knä på han, hehe ser rätt kul ut kan jag säga. Tage ligger och sover lugnt och stilla i köket fast både maskiner och barnen väsnas. :-) Han är lugnare än jag är van vid men det kan ju vara skönt att inte behöva bli gråhårig när man ska träna heller för en gång skull ... hehe Kampen och godishundar är dom båda två så det kommer att bli kul att träna dom båda två tror jag.
Linda och Mats!! ni har nu gett mig tillåtelse att skriva att det är er jag saknar och tänker på!! Jättegrattis till er lilla Samuel som kom till världen natten mot den 21oktober.. med ynka 1095g och38.5cm!! Vi håller tummar och tassar för att allting ska rulla på så ni får komma hem snart!! vi saknar er massor!!  Linda!! Tage finns iallafall kvar även om han blivit större när du kommer hem, och mimmi får vi ju träffa i östersund när vi far ditöver och tränar :-) kram på er alla!!
jo bilddagboken är uppdaterad idag igen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

såå roligt att det är bra hundar ! men det vet vi ju sen förut eller hur !?



Veronica

2008-11-14 @ 18:26:42
URL: http://web.comhem.se/isavittra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0