Japp idag så är det Måndag den 10 november!!

och Tage och Mimmi har flyttat hem!! Äntligen!! Så fullt upp har jag med att ladda upp bilder för det har blivit många kan jag lova. Dom laddas i nu läget upp till bilddagboken så gå in på galleri och bilddagboken så ser ni dem!! eller länken här http://hundannica.bilddagboken.se 
här kommer ett smakprov
Tage 8veckor

Möt Mirakel Tage! Han kommer att bli min träningskamrat framöver och våra mål är "som vanligt" höga!  Men om våran träning får du läsa om på hemsidan. sedan så har vi här våran prinsessa Mimmi Maräng!

mimmi maräng 8veckor

Hmm suddigt vart det men ändå!! snygg är hon ändå! Mimmi kommer att bo hos en fodervärd i Östersund, där hon kommer att tränas av en tjej som heter Gunilla. Gunilla kommer att rapportera till mig så jag kan uppdatera hemsidan om mimmi också!!
Vad har annars hänt i helgen då? öh jo tjejerna har ju varit dåliga sen i torsdags och idag så gick jag till läkaren med dem och det visar sig att Felicia har öroninflamation igen. suck stackars barn, nu är det kovepenil igen...
Sedan så i lördags så jobbade jag på folkets park där dom hade metalööööh vad det nu hette. hårdrock för mig.. men bra för den delen. Jag jobbade i garderoben och hade en trevlig kväll i nattens uteliv hehe. Men sen i söndags så var man som bakis igen. hehe och jag som trodde man blev det av alkoholen men icke sa nicke!! nä det är så här.. att om man inte sover och sedan är uppe för länge så blir man bakis!! så är det!!
nä nu ska jag kolla tvn igen och se om någonting bra kommer på den! kram så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0