japp då sitter jag här igen

Evelina har sovit riktigt illa inatt igen. två tidigare nätter har vi fått gå upp så hon inte ska väcka de andra barnen, men inatt så var mamma såå elak att jag gav henne bara nappen igen och igen. en gång i timmen vaknade hon stackarn.. Måste ha ont hon också men det syntes ju ingenting hos doktorn i går.  Felicia däremot känns redan bättre, hon sover iallafall hihi men hon är ju medicinerad så då vet man ju att det blir bättre. hoppas bara att jag slipper gå till läkaren igen med Evelina, men den som lever får se...
Mina tankar ligger ännu en gång hos min vän och hennes familj! hoppas det blir bra snart!
Bilddagboken blir just nu uppdaterad med resten av bilderna från igår. hehe det hann ju bli några stycken! men vilken tid det tar att ladda upp 132 bilder ska du veta!! Idag så blir vi mest hemma kan jag tro då barnen inte verkar så pigga ännu så är det kanske bäst att hålla sig inne. Men Eva funderade på att komma och klämma lite på valparna så vi får väl se om jag får lite sällskap :-)
Nä nu ska jag kolla lite till på datorn och hoppas att bilderna laddas upp snart! kram och ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Får man komma bort och titta på de nya familjemedlemmarna???

2008-11-11 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0