i dag har jag gått tidigare från jobbet :-(

Har fortfarande en hemsk huvudvärk som inte verkar  vilja släppa. den började juh i lördags natt när jag och Anna var ute, nä då jag var inte fuller.. Vi dansade och hade allmänt trevligt No comments var de som spelade och dom var riktigt bra. Men när klockan började närma sig ett tiden så kom huvudvärken och sen dess har den hållit i sig. hmm ska väl inte klaga när jag inte tar några tabletter heller, men jag brukar inte ta medicin i tid och otid och oftast så går huvudvärken över av sig själv. Men men inte denna gång tydligen :-( Så jag gick hem två timmar tidigare än jag slutade då jag kände att jag inte får någonting gjort ändå. allting som jag gjorde i sista timmen blev fel och fick göra om, så då kände jag att det nog är dags att tänka på refrängen. Jo när det bara ekar i telefonen då man pratar i den och man har ett jobb som går ut på att prata i just telefonen så gjorde ju inte det saken bättre.
Så nu sitter jag hemma och har satt tjejerna i badet inna de ska i pyamaserna, härliga tjejer jag har. Dom skrattar och plaskar på varandra och sedan skrattar dom igen hehe ni skulle bara höra dem..
Åh vad jag känner att jag tjatar nu men åh vad jag längtar tills Tage och Mimmi kommer hem, Gunilla får komma till kramfors och hämta henne så hela familjen får kramas med henne innan. Jag har redan separations ångest men men så är det, jag kan inte ha två hundar här hemma så länge vi bor så här som vi gör.
nä nu ska jag kolla till tjejerna igen. kram så län

Kommentarer
Postat av: Anna

Att det inte vill ge sig. Trist. Men det var kul att du följde med ut iaf. Så vi fick fira jobbet till slut. krya på dig.



kram

2008-11-03 @ 17:51:01
URL: http://ladyanna.blogg.se/
Postat av: Annica

klart det var värt det Anna! en jättetrevlig kväll, tack för det! Kanske kan ta pizzan nästa gång! :-)

2008-11-03 @ 21:08:28
URL: http://web.telia.com/~u45619812/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0