hmm

Nu när det har snöat i tre dagar så börjar det bli dax för vinterhjulen va?! hehe jo då vi har inte hunnit bara! men nu när det är helg så tänkte Östen svicha om dom nu på morgonen. och hör och häpna men hjulen är borta!!! hmm skumt värre men borta som vinden, solen, baden mm mm mm mm ja ni hajjar säkert! Så nu är Östen på väg ut till Doris för att se om han kanske har lagt in dom i hennes garage eller så. annars så är dom nog stulna!!!!!!!!!! vem i heligaste vill ha några begagnade hjul kan man undra.. synd att man inte har målat dom i chockrosa eller så då skulle dom förmodligen ligga kvar men om dom inte gjorde det så skulle dom synas om man såg dom på stan,,, men men inte någon färg på dem tyvärr.
Gunilla som skulle hämta lilla Mimmi idag är i jönköping hos sin farmor eller vem det var som är dålig. så Mimmi blir kvar ett tag till. Får väl se hur länge men ett tag iallafall.. Så då hinner man ju fota mer och mer hehe. Det som är trist bara är ju att de här hemma blir så fäst vid henne allehop och då blir det liksom ännu svårare att skiljas från henne. men men så kan det gå om inte haspen är på.. Snön yr ner som om det skulle va jul!! men det är ju faktiskt hela 40dagar kvar!!
japp nu börjar nedräkningen, dom första julklapparna är faktiskt redan inslagna!! :-) nä jag brukar inte vara så förberädd men nu när man går hemma igen med sjuka barn så blir det ju så att man får göra det som kommer fram och jag hade ju köpt några julklappar så då kan jag ju lika väl slå in dem. hihi Nu när det snöar så längtar jag tills jag får ta fram jul gardiner och julstakar och stjärnor!! och framförallt när alla andra gör det så blir det så fint!! men det är ju ett tag kvar som sagt!!
nä nu ska jag gå ned och äta lite lunch !! får höras senare kanske ni får någon bild idag också hehe
Mina tankar finns hos dig Linda och familjen!!


Liiite nostalgisk blir man när man ska sälja någonting som har betytt massor för mig!! tjejerna bryr sig förmodligen inte men mamma gör hmmm här kommer bilder på de som ligger på blocket idag!!

tjejernas första overall!!
och sen vaggorna som Mammas ex gjorde till oss!!
 

Jaha nu är jag här igen!
Och jag vill bara tala om att jag håller på att få på vinterhjulen nu!! jippi!!
Dom fanns hemma hos Doris!!
Skönt att slippa köpa nya sådana nu!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej vännen! tur me vinterdäcken! du har blitt utmanad! kolla min blogg :0) kramiz

2008-11-15 @ 16:07:02
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544
Postat av: Jill

haha..ja man har aldrig en tråkig stund med dacca iaf...iof inte med de andra två heller..men hon e lite mer orginell om man sär så :) skit härlig e hon...så jag hoppas ju litta xtra på henne.. :)



fasiken..den där vaggan var ju fin..den hade jag nog inte sålt...såga av benen på den istället så har ungarna sen något att leka med när de är stora nog att springa runt med dockor o annat :) perfekt docksäng ju...

2008-11-15 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0