hehehe nu är det visst fredag igen

åh vad tiden går fort! och jag hinner inte ens med att kolla mailen heller längre.. Hmm måste börja omprioritera lite kanske? hmm Vad ska vi omprioritera då? Tjejerna? näääää. Hundarna? hmm nääääääääää. Gubben min eller Alexander då? ?? ??? NNNEEEEEEEEJJJJJJJJJJJ Hmm så då får det bli huset!?? om jag bara kunde det ändå, Nä jag får helt enkelt försöka klona mig eller kanske göra dygnet ännu längre än dom 36h som redan är efter att jag började jobba igen .... Japp jag är kvinna och då har jag rätt att ta ut 36h per dygn!! Några rättigheter måste även jag ha tycker jag.... Hur ska man annars hinna med? osså är det jul snart också!! hmm jag hittar inte någon annan lösning än de tidigare nämnda.... så så får det bli. Har du några invändningar så kan du maila dem dirrekt till skräpposten, den läser jag inte heller så det så.
Nä nu vaknade tjejerna så jag få ta tag idem och ge lite lunch!! ha de så länge så hörs vi sen! kramizz
jo jag ska ttill läkare och öron på sollefteå på tisdag med tjejerna så jag hoppas vi finner ett slut på detta lidande som dom stackarna bär....

Dagens bild beskriver hur två ettåringar äter gröt!! say no more!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0