hallå där

Jo ni förstår att idag så är det ONSDAG och jag har totalt förträngt medlemsmötet som är ikväll på klubben. Grejjen är ju den då att jag har haft lite annat att tänka på den sista tiden, dessutom så spydde Evelina upp sin välling i kväll så jag hade inte viljat fara iväg ändå.. men men faktiskt så glömde jag bort den totalt.
Men men sånt e livet
Dagarna minskar och jag bara längtar tills mina vovsingar kommer hem.. Just nu så sitter jag här uppe och kollar mailen och gubben min sitter nere och kollar tvn.. förmodligen så är det väl någon sport att glutta på hehe. Mamma hörde av sig idag och det verkar som hon börjar få hemlängtan! skönt tycker jag och hoppas på att hon finner ett jobb som hon kan jobba med så hon kan flytta hem igen.  nä nu ska jag kolla mer på datorn och sen kolla tvn! bonde söker fru och sedan är det persbrant!! hehe nice kvällen är räddad!!
kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0