Guud så skönt

Gunilla har hört av sig nu och hon har inte ångrat sig! Hon sitter på ett sjukhus nere i Jönköping då hennes Farmor är sjuk som hon sa tidigare, Men men nu har jag slutat tjata på henne och Mimmi bor självklart kvar här tills dom kommer hem!! Hon är ju inte i vägen heller liksom. Det kommer att bli otroligt tyst när hon försvinner till Östersund men mer tid till Tage och det är ju såå jag har planerat också. Mimmi ska ut på foder och thats it!!
Idag så är det torsdag så då är det hämtning av Alexander! Skönt när han kommer hem då är hela familjen samlad igen. Jag ska på återbesök med Evelina idag till dr Norrby, gissa vad överaskad han ska bli när han ser att Felicia är den som har öronfluss nu, äh föresten så är han väl van vid mina tjejer nu..
Nä nu ska jag försöka hitta några bra kort som jag ska sätta in i skallet som en julhälsning och även till Vita svepet också om dom nu vill ha någon julhälsning där. Till minne av Texas fick ju inte komma med i förra nummeret av Vita svepet men det sa dom att den skulle komma med nu. Jaja vi får väl se, tacka vet jag Clary och skallet då man får med bilder ibland. Men däremot så den rasspecial som jag fixade till då när Texas var liten och skickade in till skallet och där även en presentation av Texas dom kom inte med i skallet! hehe kanske ska börja ta detta personligt eller? Nä då jag är inte arg på någon bara lite diskutioner med mig själv och dom som vill läsa hehe. Och nää jag ger inte upp så lätt. jag ska skicka in material. och vem vet kanske att julhälsningen kommer fram iallafall. kram på er alla och ha en skön dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0