glad första advent!!

och nu så var det ett tag sen som jag skrev här visst. Så vad har hänt då? hmm jo i fredags så var jag hemma med sjuka barn.... och sedan i går så fick jag ha julstök! så nu är det fullt med jul gardiner, tomtar. stakar och stjärnor i huset, och ute har östen fixat med lampor och granen!! såå himla fint är det. Problemet är som alltid BLOMMORNA!! Vad gör man med blommorna som inte längre får plats i fönstret som dom stått i den senaste tiden? hmm till min räddning så kom brorsan och Emma upp tillsammans med mamma som var här i helgen. och då fick dom lite blommor med sig hem hehe det var ju bra... synd att slänga juh. fast dom där pelagonerna  dom fick titta ned i soptunnan..
Idag så har jag storhandlat, det har bakats lussekatter och sockerkaka. Eftersom vi har sjuka barn så blev det inte någon julmarknad och skyltsöndag för oss idag :-( Att tjejerna är dåliga har väl inte någon missat men att Alexander också har vait sjuk idag var otippat.. Men så var det, så vi bestämde oss för att vi tar en lugn hemma söndag och sen for Östen med Alexander ned för fyverkerierna som var på stan. Men då stannade jag och tjejerna hemma så dom fick bada.
Gunilla har hört av sig igen och hon är fortfarande nere i jönköping hos sin farmor och kommer nog inte hem förrän till jul. Men men skönt att hon hört av sig iallafall så man vet att lilla Mimmi får komma hem till henne.. Hehe Jag tycker hon är stört skön Mimmi!! kaxig och tuff men med en fast hand så kommer hon att bli en kanon hund.. och till dig Gunilla säger jag bara att Ja hon är tuff men jag tror på dig och du har mycket hjälp att tillgå om du behöver. Även Sandra har sagt att du närsom helst får fråga henne också... Så du sitter lugnt. sen är det väl bara 15mil härifrån? ett sten kast om man ska träna och jobba hund.... hehe
nä nu ska jag kolla lite mail igen. ha det såååå bäst allihopa!! kramizz Jo bilddagboken blir uppdaterad i morgon igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0