blev hemma idag

hm började i går då Evelina spydde i går kväll. natten har varit mycket grin men ingen av dem var febriga i morse så jag gjorde iordning oss för en dag på jobb och dagis. Det sista jag gjorde var att ge tjejerna välling medans jag gjorde mig iordning det sista. och när jag väl kommer tillbaka till vardagsrummet och ska ta tjejerna till hallen så kräktes Evelina igen. :-( Sagt var gjort så jag kunde ju inte gärna gå till dagis med henne då rå. så det blev telefonsamtal istället till jobbet, dagis och även försäkringskassan. Straxt efteråt så bajsade Felicia ned sig!! och det var inte måttligt heller. härligt med sjuka barn!! 
hmm så nu sitter jag här och orkar inte riktigt  ta tag i någonting heller. så då blir det ju datorn såklart.. Kollar runt på bilddagböcker och bloggar för att se om någon har lika trist som jag.. hehe
nä nu ska jag ta och byta blöja igen!! kram så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då vad trist. Hoppas de kryar på sig snart. kram

2008-11-06 @ 20:33:04
URL: http://ladyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0