Åh nu är det snart en vecka kvar!!!

Jippi!! och jag ska hämta hem båda mina vita änglar om en vecka ja i morgon dårå!! men ändå, sååå himla roligt ska det bli att få hem mina ja som Sandra beskriver dem så är det bara ett riktigt kravallstängsel som kan stoppa dem!! hehe
Min bästa vän mår bra och familjen hennes lika så! jag vill inte skriva något namn då jag inte har frågat henne om det är ok!! Men mina tankar har varit hos henne och hennes familj de senaste veckorna och allting verkar vara helt ok nu! så himla skönt, jätte grattis till det min vän!!!
I går så hade vi provapå kursen igen och jag fick faktiskt lite bilder som jag tänkte fylla på med men det får du vänta med då jag sitter vid laptopen nu och trådlöst bredband!! Men bilddagboken blir påfylld idag iallafall!
tacka vet jag riktigt bredband och en stor dator........
Nu är grabbarna på hockeyskola och tjejerna sover, och själv så sitter jag här som du märker. Igår så var Östen på hockey och kom hem med två pyamas till tjejerna, kan ni tänka er vilket märke som stod på dem ?? japp Modo!!
nä nu ska jag vila lite innan familjen kommer tillbaka tänkte jag,. ha en kanon dag i kylan!!



Visst ser det kallt ut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0