nu är vi i Strängnäs!

I torsdags så åkte jag och tittade på marken i Nordvik, jag tyckte att den skulle passa alldeles utmärkt. Efter att jag varit där så åkte jag hem och packade bilen innan jag for för att hämta Alexander. När jag varit på Kaptenens förskola så for vi mot Stockholmooo. Japp jag, Alexander, tjejerna och Texas började våran färd kl 12.
Våran första stopp blev ganska tidigt, vi stannade på Mac donalds i Sundsvall då jag inte ätit någonting alls på morgonen. Sedan så tänkte jag att vi skulle stanna på Tönnebro men när skylten närmade sig så sov tre skönheter i bilen och då kände jag att jag stannar när de vaknar istället för att väcka dem.
Klockan 17,30 så anlände vi i Strängnäs och hos min moster Gugge. Vi fick fika och mackor där och sedan lyssnade vi på en Kirby dammsugsförsäljare hehe. Jo då hon var väl duktig men inte fick hon någon damsugare för närmare 30000kr sålt då inte.,.
Klockan 22 så slutade mamma min så då for vi för att hämta henne på sitt jobb för att sedan åka hem till henne. Fredagen så åt vi frulle först och sedan så for vi till Syrran min i Hemmesta och hennes tjejerl. Vi fyllde på bilen med lillebror som också skulle med. Där blev vi bjudna på middag och Östen kom också dit. Nattis fick sina presenter som var från oss, en nordman skiva och en hundring i ett kuvert. Hoppas hon blev glad!! Senare på kvällen så gick vi på fotbollsmatch, Värmdö IF  mot Sattsjöö-boo och Värmdö nattis lag vann med 3-0! grattis igen!!
Dagen efter dvs Lördagen så skulle Nattis ha kalas så ´mormor och Ove kom och en massa andra folk. Vid 16 så åkte vi därifrån och mot Strängnäs igen. Jag ringde Östen och sa att vi var på väg så han skulle också fara, vi skulle grilla hemma hos Gugge. Mamma, Ove, Ronnie, Östen, jag , Alexander och tjejerna for till gugge dit också Kusin Marie kom.. en mycket trevlig helg och nu är det söndag och idag så blir det att ta det lugnt... ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att resan gick bra och att ni har det skönt. Har lämnat Alex inbjudningskort hos er men skriver här åxå (Lucas insisterade på att det skulle jag göra). :) På fredag kl16 är det Pizza- och filmkväll. Slut ca 19:30 (Beror på filmens längd å hur snabba vi är på att göra pizza. Har bjudit Emilia å två pojkar till. Blir lagom stort kalas som uppvärmning för mig. Ha ha.

kram

2008-05-20 @ 08:21:56
URL: http://ladyanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0