Mentalskogen hela dagen!!

Idag så har jag varit i Härnösand och figgat för Rottis klubben. Vi kom dit klockan 7,30 jag och Gunnar. Då jag kom dit så var det redan bilar där. wow tänkte jag som trodde att arrangörerna redan var på plats! men icke sa nicke, det var kursare som gick M2 och hade sin avslutning idag också så dom höll på och byggde banan!! jaha då slapp ju jag och Gunnar detta iallafall. Sen när beskrivaren Staffan Åsen kom dit så berättade han att de som gick kursen och hade avslutning idag skulle agera B-figgar!! jaha då vart det ännu mindre för mig och Gunnar.. Men men en trevlig dag med glassande sol och glada människor runt om en hela dagen!!
Vad jag gjorde idag på banan var avståndsleken, skotten, harbanan och skrammel så visst hade vi att göra ändå.. men det vart ingen stress då det dessutom bara vart fem hundar. God lunch bjöds det på också, kyckling, ris, jordnötter och sallad. Tackar för det Rottis klubben!!
Jag kom hem till mina änglar och min goa mamma som har passat barnen idag klockan 15,30 och då drack vi kaffe och gav tjejerna gröt.
nu är det bara att ladda batterierna tills i morgon då vi ska till Sundsvall och Nordic utställningen!! håll tummen för det lär vi behöva.
Efteråt så låter det som om vi ska hem till en tjej som har en syrra till Texas, där ska vi grllla och låta hundarna skita ned sig igen!! hehe Tack och godnatt för mig!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till imorron! De ringde även mej ang MH idag... men jag kunde inte, så jag tipsade dom om att ringa dej. Kramiz. Träna på måndag??? :0)

2008-05-24 @ 18:45:34
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0