Lydnaden gick kanon men sämre med spåret!!

Idag var det en kanon fin dag, solen lyste och vinden låg på. Men det var varmt och vi åkte för att träna innan jag skulle hämta Alexander. Klockan 10 så träffade jag Eva på Flogsta där vi skulle träna. Eva har en höglöpande tik just nu men Texas gick med nosen högt ett tag men sedan när vi började träna så släppte han henne !! ordagrant!! läs mer på lydnad och spårtränings länkarna på hans hemsida.
Annars så har det varit en kalas dag! Solen har varit varm och ja dagen har bara rullat på... I dag så hämtade jag Alexander också så det är ju skönt att han är hemma där han ska vara!! Hmm ja ja jag vet att han inte är min men han är det ändå! Sedan är gubben min på väg hem också, jag älskar de här dagarna då allting faller på plats igen. Nä nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva ikväll. men ha en underbar dag och helg om du läser detta innan !! hehe kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0