Idag så är vi glada igen!!

nä så faligt var det inte igår heller, men det där med tävlingsnerverna blir jag tokig på!! varför ska det behöva vara så? Klart att inte hunden fattar när jag är som jag är.. men men idag så är det en ny dag och solen lyser!! har varit på öppna förskolan idag och där har vi haft skrap booking .. kul grej men inte riktigt min sak att sitta och pillra sådär! men det blev en pekbok iallafall. 
solen lyser och det är mycket varmt ute. jag har klänning på mig hehe första gången i år..
Jag har idag klarat min fjärde dag med nutrulett och morötter!! hehe det känns bra det också. igår så grillade dom hamburgare på klubben och jag satt nog i röken och det luktade såååå himla gott men icke sa nicke!! så dålig karaktär har jag inte. Snart så är det helg ja i morgon faktiskt och då ska jag äta mat !! grilla kött och äta grönsaker tänkte jag.. sen på lördag så blir det grillad kyckling och grönsaker. så jag ska fuska i helgen men det har jag i planerna. sen på söndag så återgår jag till min diet igen! kram på er för nu ska jag ut i solen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0