idag har jag fått bilen fixad

Härlig början på dagen! solen skiner och jag tvättar och hänger ut tvätt. Sen ringer Eva och berättar att jag kan komma med bilen idag så ska den bli fixad! tack för det. Evas kille fixade ordning någonting som han kallade volvosjukan, något glappt i kontakten mellan startmotorn och batteriet! Men så snäll som han var så ordnade han det åt mig. kram på dig och Eva såklart som har en så go karl!
På vägen hem däriftrån så passade jag på att lägga ett spår. tänkte jag skulle ta det när tjejerna vaknar igen dom sover nämligen nu., vad som är nytt idag är att jag har lagt ut en spårapport i spåret, bara en stor "slutapport" men ändå och sedan så har jag gjort vinklar 2st 90graders så idag är det som ett riktigt appellspår! får se hur det går för killen med det, ja i slutet så har han ett grisöra som väntar såklart!! hehe
Senare i kväll så är det ju onsdagsträning så vi får lydnadsträning i dag också! jippi!! det behövs då matte var så tuff att hon anmälde oss till lydnadstävlingen den 8juli på kramfors BK i går. hehe Så nu måste vi jobba hårt, men som man alltid säger, det är ju två månader dit!! klart vi är färdiga tills dess! hehe
nu får jag nog sota för det här förmodligen men ändå, klarar vi det inte så är det ju träning att tävla också. och sen är det ju jag som får jobba hårdare än vanligt. och dessutom så ser man ju om inte annat vad man behöver träna mer på eller hur!!
hehe nä nu får jag sluta innan jag får ångest! kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0