förlåt Eva

hmm sorry Eva min trogna läsare!  för att jag inte talade om för dig att vi skulle iväg och träna, :-( Då blir du väl ännu mindre min vän nu när jag säger att idag var vi på kramfors BK och tränade idag, dessutom så kom Annie dít, ja det var inte planerat!!  Linda och jag åkte ialla fall ut dit för att kolla om vi hade rep som vi kunde ha till MH banan och då passade vi självklart på att träna också, och Annie dök upp så hon tränade med oss ett tag. Men i morgon vännen så är du med igen!! hehe kram på dig! DS.

Nu till mitt riktiga inlägg!!
I morse så tittade jag på almanackan och kom på att jag hade rusmöte i kväll, jag samlade ihop alla papper som jag redan hade förberätt sedan förra mötet. Det gäller som du förstår att ligga lite före i planeringen när jag ska ha saker gjort annars så kommer jag oftast ihåg dem försent. .-( inte min starka sida där heller hehe. men det fungerar iallafall. Jag fick sms av Linda som undrade om vi skulle träna och självklart hakar jag på!! Träna bör vi annars dör vi!! nääää inte riktigt sååå illa. Men när vi ändå är på gång så är det ju bara att fortsätta tiden minskar ju och vi har mycket kvar att lära!! Ja eller förlänga och finjustera iallafall. Läs mer på lydnads länken på hemsidan.

Mötet i kväll då :-(  Vilken uppslutning!! Det vart jag Linda och Eva!! Ja det börjar ju närma sig att vi ska bygga banan snart och då hoppas jag att alla vet vad som ska göras osv..

Träning bestämdes iallafall för oss tre. I morgon klockan 09,00 på flogsta! hehe sista minuten känns det lite som eftersom jag far till Stockholm på torsdag och blir borta en vecka.. Ja självklart med alla tre barnen och hunden!!

nä nu ska jag uppdatera hemsidan och skriva ut protokollet efter mötet så det blir gjort innan jag går och slaggar!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hm, ska försöka f-låta då :0) eftersom att jag ändå gick långprommisen me viffarna så känns de som jag gjort nog för idag :0)
Tack för ikväll, å så syns vi imöra... natti natti

2008-05-13 @ 22:35:50
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0