brukscupen gick inge vidare!!

hjälp!! jag måste få psykisk hjälp med mina tävlingsnerver!! hur kan man bli sååå himla nervös när jag är på klubben och ställer mig redo för att utföra moment som vi tränar hur mycket som helst på? Jag är inte ett dugg nervös innan och inte förrän jag står där redo och tävlingsledaren säger just är föraren redo?? Ja säger jag och är så nervös att jag inte ens ser att hunden är på väg någon annanstans än på min sida!!
men men vi börjar med läggande, texas hamnar i en sämre possition men jag lägger han ändå på kommandot, vilket innebär att han lägger sig snett framför mig och det i sin tur resulterar i att jag trampar på hans tass.. INGE bra början kan jag ju säga. stackars hund!! Sen i all förvirring så får han väl för sig att han gjorde fel så då gick ingenting efter detta.... ja vad säger man? hur ska jag få koll på mina tävlingsnerver?? Jag menar om jag inte kan ha koll på dem på hemma plan inoff. för kompisarna hur ska jag då fixa en riktig off tävling? ja vi får väl se! nu ska jag gå och lägga mig för att titta på lost.

Kommentarer
Postat av: Jill

Du får ta dig en liten en precis innan det e dags för dig..så lugnar det kanske nerverna litta... =)

2008-05-31 @ 09:10:29
URL: http://www.ciwi.se
Postat av: Annica

jo visst men finns det någonting luktfritt dårå! hehe nä tids nog sååå....

2008-05-31 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0