torsdag den 27mars!

I kväll är det valpkurs! Men vi börjar dagen med att slita av löplinan! åh så kul och vilken tur att man inte har en rymmare! Texas började helt plötsligt skälla något helt förfärligt, och jag hoppade högt ifrån kaffet och nyheterna! Snabbade mig ut för att se vad som var så hemskt eller om någonting inkräktade på våran tomt.. Nä ute på bron stod Texas och gladligen gick in, tro att jag vart snopen men förstod vad som hänt när jag såg linan som hängde efter honom. Hehe oki nu är det andra gången i vinter som han lyckas, förmodligen så blir koplingen mellan linan som sitter i halsbandet och löplinan försvagad i kylan. ja för jag kan ju inte tro att Texas har några superkrafter och lyckas slita av den. :-)
Men jag band istället fast linan i trädet som står på tomten, satte fast Texas som ruttnade på den timmen som han fick vara inne.. Hmm ja vem klandrar han med den pälsen? men men när jag väl satte fast honom och vände på klacken för att gå in. och hör och häpna men efter mig kom Texas! snopet vände jag mig och såg att han slitit sönder halsbandet också, jaja det var på väg redan att jag skulle köpa nytt, men nu blev det lite mer brott.
När Alexander kom hem så åkte vi till lantmanna och kollade efter halsband och jag fann ett orange brett halsband, kanon för jag ville ha ett som syns. Och nu bestämde jag mig för att det blir den färgen på tjänstetecknet också! haha ja du ser ingenting som inte har något gott med sig. Här kommer en bild på nya halsbandet!!
nya halsbandet
Ja korrigera bilden får jag göra sen då jag inte sitter vid den bärbara datorn! Bilderna lär hamna i korrigerat tillstånd på hemsidan! nä nu ska jag göra iordning oss alla tre barn och mig och Texas!! så vi kommer i tid till klubben! kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0