Nä igår var det inte någon bra dag alls!!

Det började med att det blåste någe offantligt mycket hela dagen så jag höll oss inne så mycket det gick, rädd för tjejernas hälsa. Men sedan så for vi till klubben igår kväll på lydnads träning och det skulle vi ha missat! hmm tjejerna grät och Texas blir så bekymrad över det så då var det en snäll jänta som skulle vara gullig att köra runt på vagnen lite för att tysta tjejerna men när Texas såg att någon annan tog vagnen så sprang han dit oavsett vad vi gjorde.. bla på platsliggningen, ställanet osv ja ni förstår min frustation. Hmm hur ska jag kunna ordna detta? kan ju inte gärna lämna tjejerna hemma heller.. Jag har ju inte så stort val jag måste ju ta med mig dem om jag vill träna..
Ja ja tur är väl att Anna ska hjälpa mig och passa tjejerna då vi ska tävla den 8 juli.. men vi får väl se hur det går.. just nu så känns inte någonting bra. Men men nu är vi väl i en sådan svacka igen dårå.
 Idag så kom det efterlängtade regnet, ja för min del så kunde det få komma på nattetid istället så man kunde vara ute på dagarna.. men jag kan tyvärr inte bestämma över vädrets makter. får se om jag tar tjejerna och Texas och åker till klubben idag då kan ju tjejerna vara i bilen medans jag tränar, förhoppningsvis så sover dom då en stund. Jag måste ju få bättre träning än jag har nu iallafall.. hmm
men men idag så är det en ny dag så släpp allt annat nu och kör ditt race...

Kommentarer
Postat av: Eva

tröstar de går ju i vågor, å det är väl liiiiiite bra de, för då kan man verkligen se fram emot den där känslan man får när det går riktigt j--la BRA! då kan man leva länge på den istället :0) ikväll va de regn och man vart dyngsur av att träna. När ja var KLAR, vet du va ja kom på då!!!! jo att ja hade regnkläderna I BILEN!!! tillt i skallen Men trots hällregn så fixade vi både plats-sittning och platsliggning... avslutade me budföring och jisses vilken fart Kira hade... Natti natti..

2008-06-10 @ 23:23:13
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0