måndag och pojkfritt igen!!

Ja nu är det bara jag och tjejerna igen och det vi börjar med är att lämna in bilen på verkstaden! uch och fy det som jag känner när jag lämnar in bilen är att de är såå trevliga och det kommer man ihåg att det är ju veterinärerna också!! tro det ja!! det är ju dom två ställerna som alltid tar nästan hela lönen om man går dit! hehe men det är ganske skönt när bilen är bra igen. Hon läcker bensin anser jag men som med allting annat att är det så att någon annan ska kolla på na så håller hon tätt.. hmm hoppas dom hittar vad som är fel och att det bara är en slang eller någonting som felar.. ja slangen lät billigare än någonting annat i mina öron iallafall...
men men jag, tjejerna och Texas har vari och lämnat in henne nu efter att jag lämnat Alexander på dagis. Och det bästa med den verkstaden som jag lämnar in hos är att dom är såå gulliga att dom kör hem bilen när dom är klara dessutom.. åh den servisen går dom förmodligen långt på.. ja i min situation så känns den som en guldklimp..
I eftermiddag så ska vi till klubben det är ju måndag och lydnadsträning, måste ju köra hårt nu så jag får min envisa hund till att sitta när jag vill och inte för att det passar honom.. ja just nu så är han lite så och jag känner att jag skulle behöva åka på läger med enbart lydnadsträning!! ingen som har en sådan att erbjuda? men jag måste tyvärr ha barnpassning också!! ingår det? hehe det kanske skulle vara en affärs idé..
nä nu är det någon som har vaknat tror jag så på återseende!!
jo just det lite bilder kommer här sen i helgen!!
på stadsfesten fredagen den 13 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0