Måndag morgon och det blåser!

Idag så är det vindarnas dag här i kramfors, ja det har det varit hela natten också. Men det där låvade regnet lyser med sin frånvaro så nu måste man väl vattna gräset igen så det inte brinner upp. Jag har pratat med mamma i morse och nu låter det som om hon ändrat sig igen. Ja ja hon får göra som hon vill men då får hon sluta berätta för mig om hon inte bestämmer sig, för även fast jag är vuxen och har en egen familj så är det fortfarande min mamma och jag vill skälvklart ha henne nära. Men jag tror att hon lyssnar för mycket på alla som är runt omkring henne som självklart inte vill att hon ska flytta och då lägger dom fram alla negativa saker, :-( Men men som sagt nu när jag har berättat för alla att hon ska komma och flytta hit så låter det som det inte blir så. Men jag klarar mig själv, jag har gjort det förr och kan göra det igen men det är klart att det är tungt.... Men men nu är det slut på klagandet! bättre mår vi här iallafall... Tjejerna är pigga och börjar få nedre framtänderna. hehe gud så söta de är..
Texas då ja han mår fint och är ganska rastlös då jag verkligen inte gjort någon ting med han ihelgen, Men idag så är det måndag och träningsgruppen ska träffas, ja vi får väl se hur många det blir men jag ska dit iallafall. Måste ju träna nu när tävlingen börjar nalkas...
Nä nu måste jag ta fram sugstina och försöka hitta ett golv under allt hundhår! hehe nä så faligt är det inte men ändå.. kramizz så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0