Lördag och rasparad idag!

Stadsfesten i Kramfors är just i denna helgen och igår så gick jag ned med våra barn till stan. Vi träffade Anna och Lucas på Sibylla först så vi fick äta, jag köpte en kebab sallad! Det hade jag nog aldrig kommit på själv, tack Anna för det. Annars så hade jag klart köpt kebab tallrik med en massa strips! och då hade jag säkert gått upp de där fem kilon som jag har jobbat bort under veckorna.. :-()
Sedan så gick vi på stan, såg Benny som håller på att bygga en västernstad i Bjärtrå, han och hans kompis satt och gjorde reklam utanför bibblan. Anna är den som fotograferar hans bygge och jag tror att hon har varit med från nästan första huset byggdes. Det kommer att bli kanon fint enl de bilder som jag sett och vad Anna har berättat iallafall.
Sedan när vi gjort stånden som också fanns på stan så gick vi till tivolit som inte började förrän klockan 18, må tro att Alexander tjatade då vi var på stan redan klockan 14! Tyvärr så fanns det inte så många karuseller som Alexander kunde åka, men han åkte radiobilar, hopp tornet och sedan några barnkaruseller.. Tog några lotter gjorde han också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0