idag så har vi tränat på flogsta med Eva och Kira!!!!!!!

japp idag är matte glad igen! kul när det går så bra på alla momenten, hmm finjusteringar finns ju alltid som tex att man inte ska sätta sig när matte kommer fram efter ställandet!! jo visst ska han sätta sig men jag tränar inte in detta pga attt det kan han ju !!
Nedräkningen börjar nu tills det blir helg och på söndag så far jag och Texas till timrå med Linda och hundarna.
Men men en dag i sänder innan dess så är det ju midsommar också, sen kommer mamma och lillebror Ronnie upp. dom ska vara här nästa vecka och passa tjejerna! åh jag blir barnfri!! hehe jag lär väl längta ihjäl mig antar jag. men det ska bli kul att få jobba på mentalveckan i timrå och sedan kunna träna med Texas varje dag utan tjejerna!! Det kan vi nog behöva nu innan tävlingen som kommer den 8juli!
I kväll så är det röjning på Nordvik! klockan 18 ska vi träffas där och det ska bli såå skönt att få detta gjort också!
nä nu ska jag försöka vila lite jag med. ha det bäst så länge! och Eva jag håller tummen för dig på torsdag!! kramizz

Kommentarer
Postat av: Eva

:0) tusen tack! Hoppas de går bra ikväll och att de kommer folk som hjälper till! Kramiz syns ev till helgen...

2008-06-17 @ 16:42:56
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0