idag så är det inte någe vidare bra

hmm med en hälsena som är lika fet som hälen så känns det inte alls bra.. men ja vad ska man göra då? Idag känns det iallafall bättre då jag vet att mamma har skickat in kontraktet på lägenheten här i Kramfors så nu känns det bättre igen. Annars så känner jag mig som en klagomur idag då hälsenan gör att jag inte kan gå, vädret är regnigt och förmodligen så är det lågtrycket som gör att jag har så ont som jag har. Tjejerna har sina tänder på gång så där gnälls det en hel del också. sen är de väl vana att gå ut någonting iallafall men med den här hälsenan och regnet som väller ned ute både i går och idag så är det inte det jag planerar att göra idag iallafall.
I morgon är det torsdag så då kommer Alexander och Pappa Östen hem igen, guuud så skönt, men tyvärr så är det stadsfesten här i kramfors i helgen så Östen kommer att jobba både Lördag och söndag. Jag hoppas att jag kan gå på lördag för då så ska jag och barnen ned och kolla läget. Även fredagen var planerna att jag skulle ned tills man måste ha biljett men känns foten som den gör idag så blir det nog vila för den.. Men men förhoppningsvis så kan vi komma ned på lördagen i allafall.
Onsdag idag japp men onsdagsträningen blir inställd för min del idag , hmm jobbigt men jag kan ju som sagt knabbt gå så då kan jag ju knappast träna hund heller. Men i kväll så är det telefonmöte med hundsportsgruppen i Vitherde klubben klockan 21 så lite hund blir det idag iallafall.
Pappa och Helena har visst kommit hem nu till Sollefteå igen, så dom kommer hit och hälsar på mig och barnen idag, gud så skönt att få lite vuxna att prata med idag när jag inte mår som jag ska. Ska äta riktig mat idag också.. Men jag har gått ned 5kg faktiskt. så i morgon eller om jag fortsätter på måndag igen med nutrulett och morötter!
kram på er alla så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0