idag är det söndag igen och gubben for till jobbet

Dagen igår gick bra, jag tog tjejerna och Texas och knallade ned på staden för visningen som Kramfors BK skulle anordna. Bra anordnat av kramforsarna, Eva och Kira visade upp rallylydnad, Anna och Ego visade upp fristyle, carina och Göran visade upp IPO. sedan var det rasparaden, vi var många hundar av olika raser och blandraser, ganska kul faktiskt men det kändes som på en utställning!! hmm alltså inte min grej riktigt, först satt man och väntade visserligen med underhållning men sen när man väl skulle in så var det inte mer än ett par sekunder och sen ut igen!! hehe lite negga vibbar här !! men Eva och Agne som anordnade det här tycker jag skulle ha en eloge för gott framträdande ja själv klart ni andra också som ställde upp. En negativ sak som jag kände var just att det fanns inte en lydnadshund på planen!! hallå vad är det vi lär ut egentligen??? Inte vet jag att vi ha varken rallylydnad, freestyle eller ipo kurser på våran klubb. även om man kunde hoppas. Jo jag tror att Eva kommer hålla en rallylydnadskurs nu till hösten iallafall men ändå. Mera bruks!! det tycker jag iallafall. och fram med de som tävlar i lydnad eller bruks så vi kan visa hur jä---- la bra våran klubb är!!
äh hur som helst så tycker jag att de som var på stadsfesten och visade vad de kunde ska verkligen ha en eloge!! Japp framförallt Eva som faktiskt har raggat folket så vi hade någonting att visa! kram på dig för det!
nä nu ska jag gå ned och kolla tvn och se om strokillen kommer hem!! kram igen och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0