Idag är det så där varmt igen...

Japp värmen är här och sommaren har kommit ordentligt. Efter badet med hundarna förra helgen så har man fått smak av det igen. men det var kallt huvvva det måste jag väl erkänna. Men i våtdräkten så är det inte så faligt i början, däremot efter att jag legat i i ca 3timmar så började mina händer ändra färg och lederna gjorde sig påminda.. hmm men men kul var det iallafall.
Idag då jo jag stämde träff med Eva igår att vi skulle träna klockan nio på latberget och som vanligt så är man ju ute i tid, men det var inte Eva hon sov.. och sedan klockan 09,30 så skickade hon ett mess att hon inte kunde komma idag., jaja sagt var gjort men jag fick ju träna min hund idag iallafall.
provade på lite nya ord idag, då jag känner att Texas vill ju så gärna men hans valphjärna är inte alltid med.. då som han lägger sig ned under tiden jag går ifrån han på inkallningen tex.. nu använde jag sitt kvar istället för stanna kvar. sedan på platsliggningen så sa jag ligg kvar istället. Jag vet inte om det stämmer men jag fick känslan att Texas blev säkrare att lämna och han gjorde inte några fel idag iallafall.. hehe kanon hund som man har! ha det bäst nu ska jag ut i sola igen! kramizz

Kommentarer
Postat av: Eva

:0( jajajaja ja veeeeeeet... men sömnen ha inte vart så bra den sista tiden för hostan... men men, thats life, å du fick ju iallafall träna :0) jag tränade ikväll på klubben, men de gick seeeeeeegt, de är helt enkelt för jävla varmt! Ha en bra helg. Själv ska jag skriva på tävlingen imorron...

2008-06-05 @ 20:20:06
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0