I kväll så var det medlemsmöte

Så i kväll blev det klubben igen,  vi provade det nya halsbandet som vi har köpt, en länk. Det gick riktigt bra i värmen, linföigheten och förflyttningar gick kanon och likaså ställande, inkallningen och läggandet under gång. vem säger att inte vi kan? Int jag iallafall hehe. Tänk bara om jag kunde bli lika självsäker på tävlingsplan som jag är på träningsplanen då skulle vi inte ha några problem alls. ja ja vi får väl se hur det går. I morgon så ska jag träna med Eva klockan 9 på latberget. blir nog bra det med!! hörs i morrn! kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: POSH.G

as mysigt väder idag :) fortfarande varmt ute :D

2008-06-04 @ 21:27:59
URL: http://pooshg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0