Hallå där det var inte i går!!

Japp nu är jag hemma igen och det känns i kroppen att man har rört sig minsann. Timrå mentalvecka som bjöd på en himla massa knott, åskoväder, blåst, sol och en himla massa glada och goa vänner. Ja för att inte prata om dessa hundar som vi har fått se bli beskrivna. Det var länge sen som jag hade så kul och lärdomsrik vecka. Ja självklart så saknade jag barnen!! men ska ärligheten fram så hann jag inte tänka så mycket på dem under dagen. klockan 6,45 så ringde klockan och sedan var det full rulle hela dagen tills man skulle gå och lägga sig för natten. så de gånger som jag tänkte och längtade hem var just på lunchen då jag hann rasta Texas lite och sedan på kvällen innan jag kunde somna. Men gissa vad jag vill göra som en tradition!! japp Mentalveckan i Timrå!
Jag kom hem i fredags klockan 19,30 och då kom Östen också med pizza så vi fick äta innan läggdags. ja det vart inte någon längre uppesittarkväll inte. Sedan i lördags så kom pappa och Helena från sollefteå och farmor Doris från Prästmon och åt med oss. ja mamma och lillebror var ju också här så det blev mycket trevligt och stämningsfullt.
Söndagen så var det dags för vattenkurs där jag är hjälpinstruktör, så jag for dit tidigare för att bada Texas också. och det gick kanoners, han badade och simmade ut och hämtade leksaken, sedan fick jag han att hoppa från bryggan också!! kalas juh nu kan ju snart den riktiga träningen börja även här!! Mamma for hem på söndagen så Östen fanns kvar hemma med barnen när jag tränade och va på vattenkurs.
Idag så for jag och tränade på flogsta, lydnad med Eva och Kira. Lydnaden gick faktiskt riktigt bra idag och till och med apporteringen!! hmm någonting som har hänt eller? hehe nä inte några negativa åsikter nu, tiden börjar rinna ut och snart nalkas lydnadstävlingen!! jag hoppas det går bra..
kram och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Klart de går bra!! positivt tänkande eller hur? :0)

Vi kommer ju iallfall på samma platsliggning, på tävlingen. Syns imorgon för lite spår. + lagning av bilskrutt :0) Kramen

2008-06-30 @ 21:00:15
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0