Äntligen Torsdag igen!!

Japp idag är det dagen då karlarna i huset kommer hem! skönt må ni tro då är hela familjen samlad igen. Nog att det kan vara skönt att bara vara jag och tjejerna på veckorna, det kan jag ju inte förneka. Problemet blir ju då såklart det där med hund träningen, ja nu låter jag negativ igen jag vet. men det skulle helt klart underlätta om jag kunde lämna barnen hemma när jag ska ut och träna! Men men dom blir större dom med och snart så lär dom sig kanske att sova när vi är på klubben eller så kanske Texas lär sig att barnen får gråta!! man behöver inte komma så fort de skriker, ja iallafall inte han!
Men vem lurar jag nu? Vaktinstinkten kommer inte att försvinna och det är jag ju egentligen glad för men om han ändå kunde förstå att när vi är på klubben så lånar vi gärna ut dem!! hehe det där låter det med men ändå det finns säkert någon där ute som förstår vad jag menar.. För er andra som kanske inte vet det så ÄR MINA BARN NR 1!!! Någonting annat vore väl omänskligt eller?
Men men idag som sagt så är det en ny dag, min hälsena känns faktiskt bättre idag men jag ska nog inte överanstränga den idag heller så kanske den blir helt bra till helgen.
Vädret idag är uppehåll så det kan jag ju inte heller klaga på. Texas och tjejerna är friska och pigga, Killarna i mitt liv kommer hem så vad i hela världen skulle jag kunna klaga på? Dessutom så är det helt klart bestämt att mamma kommer flytta hit till kramfors och lillebror Ronnie följer med henne! Nä du nu får du nog vänta tills nästa gång någonting går helt fel igen innan du får läsa om hur jag kan klaga!! :-)
Hehe ha det så himla bra för nu ska jag fortsätta med städningen!!

Kommentarer
Postat av: Jill

Hmm...att din mamma inte tänker om..hehe...fast iof..nu blir det kanske lättare o övertala till hund nummer två..hihihi

2008-06-13 @ 21:42:17
URL: http://www.ciwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0