Tänk så orättvist det kan vara ibland

En nära vän till mig har presis gått miste om inte en utan två stycken släktingar som hastigt lämnade denna jord.
En annan är glad att man är frisk, mamma och lillebror har flyttat hit till kramfors, MH är planerad och bokad!! ja jag mår kanon förutom att man är trött dårå, ja tjejerna har ju aldrig hunnit lära sig att sova samtidigt hela natten och inte blir det bättre då det är nästan 30grader inne i sovrummet heller.
Men som sagt det finns alltid någon som har det värre... Just nu så tänker jag som sagt på min vän, det är alltid svårt tycker jag att stå på sidan och se en person som man bryr sig om lida eller vara ledsen. Men i vissa fall så kan man liksom inte trösta!! Hur mycket man än vill och känner så kan man aldrig vara ett tillräckligt stöd för viss sorg och det är väl när någon i ens närvaro går vidare..
Jag kan ju inte mer än tänka efter hur jobbigt jag tyckte det var när min mormor som stod mig väldigt nära gick bort, jag kan än idag få ont i hjärtat när jag tänker på att hon är borta och aldrig fick se mig så lycklig som jag faktiskt är idag, i min närvaro och i min familj, hon fick aldrig se mina kära döttrar som hon förmodligen skulle avguda och tala om för mig hur jag ska göra när och var som helst... Hon skulle ha gjort mina änglar till tiggande bortskämda ungar!! hehe men jag skulle hela tiden veta att allting hon gör och säger gör hon bara för att hon bryr sig och älskar mig och min familj...
Huvva nu fick jag kalla kårar i blodet igen, nä bättre upp Annica!! Jag tror ändå att hon är här! jag känner ibland hennes närvaro och då jag har mått dåligt så har jag haft detta att stödja mig på, så visst tror jag på spöken! absolut men dom är endast kvar som skyddande änglar och min skydds ängel är just min mormor....
Nä nu vart jag djup igen! I morgon så ska Linda ha avslutning på sin vattenkurs så då ska vi bada igen!! nice bara inte det där åskvädret som dom pratade om på tvn i kväll kommer. Jag och Linda ska träffas klockan 10 redan och träna lite lydnad innan vattenträningen!
Jo jag uppdaterade hemsidan med lite vattenbilder i galleriet om du vill titta!! kram och godnatt! och en sista tanke som jag försöker leva för; -Det finns alltid de som har det värre! och då när du känner som det är det absolut värsta som kan hända så kan du ju se fram emot att då kan det ju bara bli bättre! ELLER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0