Nu är det måndag igen!

Och i helgen så har vi varit i Ö-vik på paradisbadet. Östen, Jag, Ronnie, Alexander och tjejerna. Det var riktigt roligt att se tjejernas reaktioner på att få bada i så stort vatten.. :-) Sedan så var det Härnösands stadsfest som vi for till på Lördagen, Nordman var där så det var dom som lockade men även andra bra band som spelade. Det vart sent och vi var helt slut när klockan började närma sig tolv. hehe ja jag vet, men hur ofta tror ni att jag får sova ut på morgonen dårå eller kanske sova en hel natt utan avbrott då? Då kanske ni har överseende att jag är helt slut och tagen på kvällarna.
Söndagen så vart det iallafall lugnt, vi var hemma och jag städade som jag vanligen gör då söndagen kommer. ja vilodag existerar liksom inte här på söndagar. Vi åt pizza så lite slö var man iallafall. Alexander ifråga satte om jag inte orkade göra mat idag?! nä men pappa ville ju ha pizza och då vart jag också sugen på det försökte jag försvara mig med ;-( hehe ja vad barn har i huvudet med funderingar osv kan man ju bli oklok på.
Så i helgen så vart det inte någon hundträning ;-{ Nä jag vet jag ska ju tävla snart igen också.. hmm får liksom kamma mig nu igen. så i morgon så får vi prioritera detta på morgonen,  jag tänkte att jag far till klubben och lägger ett spår och sedan kör jag lydnaden under tiden som spåret ligger. Eller så blir det nere på Evas åkrar nedanför henne. Men lydnad måste det bli i morgon iallafall. och sedan någon mer gång denna vecka... Jag ska köra lite förflyttningar och sedan tänkte jag att jag skulle köra läggande inkallning och ställande, och avsluta med apporteringen. är vi på klubben så tar vi hoppet också. Jag tänkte lägga in framåtsändande i rutan också om det hinns med. Så vi får lite variationer på träningen. så ja nu har jag bestämmt mig för att träningen blir på klubben i morgon där både hinder och koner finns.......... så det så!! Så nu ska jag messa till Linda och Eva för att berätta att klockan 10 så far jag till klubben för lydnadsträning!! Ha det bäst tills nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0