klart Eva att det går bra

Hehe kul när folk tar efter och gör som jag säger men när folk säger till mig som jag säger då känns det konstigt!! Hehe men det är ju så det ska vara också!! TÄNK POSSETIVT!! Tack Eva jag kan behöva påminnas om det också ju närmare tävlings dagen jag kommer!! hmm men men som sagt det går nog bra, hunden kan ju och jag ska BARA låta bli att vara nervös och  trampa på honom... :-(
Nåja nog om detta! jo idag så har vi spårat och det gick kanoners!! jag var orolig att han inte skulle komma ihåg eller någonting annat, det ända som var är att han hörde tjejerna för väl före sista vinkeln så han vek av rakt emot vagnen. hmm kanske skulle ha dem som slutapport! hehe Mer får ni läsa på hemsidan som handlar om bruks och spår.
I morgon så funderar jag på att köra lydnad på förmiddagen för sedan så ska jag till sollefteå och hälsa på barnens morfar och plast mormor..
Jo idag så har jag ju varit flitig vettja. Först i morse så for jag till banken för att ta ut pengar för att sedan betala bilverkstaden sedan sist. och sedan for jag till Eva och medans vi la spår så kollade hennes karl på min bil. hehe den verkstaden är bara bäst. för när Eva och jag kom tillbaka efter spårläggandet så var bilen klar, klockrent va? Medans spåren fick ligga så blev jag bjuden på kaffe och mackor! hehe ja jag sa ju att den verkstaden var bra ;-) När vi sedan fikat så ringde dom från bemanningen och hade massa jobb åt mig  i kramfors, så jag fick be att återkomma när jag kom hem och hade almanackan bredvid mig. Väl hemma så ringde jag dit och fick mer uppgifter. Efter detta så for jag ned på stan och uträttade både apoteket, konsum och sedan Terrakotta för att hämta paket. Sedan gick jag till Arbetsförmedlingen för att skriva in mig som arbetssökande vilket jag inte fick! det får jag inte förrän tjejerna är minst ett år gamla. hmm då vill jag ju redan ha ett nytt jobb!! men men jag fick två säljarjobb utskrivna iallafall som jag kan söka.. hehe någon nytta ska dom väl göra hehe.. Och tjejerna har inte sovit mer än powernaps på hela dagen så ni må tro att dom var trötta nu i kväll men jag kunde hålla dem vakna till klockan 18 iallafall. så för hoppnings vis kanske dom kan sova hela natten inatt!! hehe peppar peppar ta i trä.
nä nu ska jag uppdatera hemsidan lite och berätta om lydnad och spårträningar som har vart.. kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0