ja idag så är matte nöjd igen!


och det känns faktiskt bra, fast jag hade tjejerna med mig som självklart gapade allt dom hade så skötte sig Texas ganska bra ändå, Nä det är sant jag är inte helt nöjd men men när kommer jag att bli det då? ja säg det.. Eva tyckte tex häromdagen att han gick jättebra medans jag tyckte att han nosade!! hhmm ja hur ska jag kunna se någonting när jag tittar rakt fram då? hmm tur att Eva och mina andra träningskompisar står ut med mig och mitt gnäll.. hehe kanske inte är så faligt ändå .. Men men i morgon så är det den stora dagen då vi ska debutera på off, lydnadsprov.. och detta på hemma planen! ja vi får väl se hur det går.
det jag är mest orolig för är platsliggningen som han kan men om han inte vill så reser han sig upp och kommer till matte! hmm jo det är ju bra att han inte går till någon annan hund iallafall!! hehe peppar peppar ta i trä..
nä nu ska jag gå och sova lite så jag orkar med morgondagen.
Ska ju även på anställningsintervjuv på Folksam också, detta sker klockan 14 och sedan klockan 18 så är det tävling!! ha en bra natt och morgondag!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0