Idag så har vi röjning på Nordvik

Ja godmorgon på er alla, idag så ska vi se hur mycket vi få gjort. Skönt att veta att vi är ett par stycken som kommer iallafall. Vad jag tror och hoppas att alla kommer är  Jag som tar med mig Östen och Ronnie. sen har vi Linda som tar med sig Mats. Gunnar och Agne våra trogna hjälpande händer kommer också. Även Raili och Eva kommer till Nordvik för att hjälpa till. Skönt då det känns som vi är en styrka som förmodligen kommer att få en hel del gjort idag. Vi ska försöka få tag på ev en traktor som kan platta till och sedan kunde Linda ordna med sågspår som det lät!! kanon juh kanske vi kan få våran bana att fungera redan den 3augusti!! det skulle ju vara kanon!! men men jag återkommer om hur dagen har gått när vi kommer hem igen!! kram på er alla så länge

japp nu är vi hemma igen och det känns jättebra! Jag tror vi är klar med all röjning nu är det bara resten kvar ;-) Vi ska få tag på en traktor så vi kan platta till och sedan lägga dit grus och sågspån! sedan är det dags att bygga upp banan!! det känns väl inte sååå långt bort eller. Vi har bokat in ett nytt datum redan och det blir på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0