Idag så blir det nog en varm dag

solen lyser och klarblå himmel, dessutom så verkar det vara vindstilla. och klockan är bara 07,17
Ja kan det bli någonting annat än lydnadsträning en stund nu på förmiddagen och ska sedan till MVC klockan 11,30. Därefter så åker vi till Sollefteå och hälsar på plast mormor och morfar, Helena hade inte sovit någonting igår så då bestämde vi oss för att vi skulle träffas idag istället. och det gör ju inte någonting för en som inte har några andra planer. På lördag så ska jag få jobba!! och på söndag också som personlig assistent i Bollstabruk. och sedan var det söndagen den 20 också har jag för mig.
Jo igår så sökte jag jobb igen!! hehe Folksam  som fick mailet, jag hoppas verkligen att jag får napp den här gången. sen ska jag söka till lunde också där dom söker kontorsmöbel säljare, ja söka kan man ju alltid göra så får vi se vad som händer sen. jag ska ned till dagis och hälsa på idag också tänkte jag. får se om jag hinner det. Jag måste ju höra när vi ska ha inskolning för mina småtjejerna!! hmm känns konstigt att man ska lämna bort dem till någon annan när man ska jobba.. men men det finns ju barn som har gjort det förr och mina är väl inte sååå speciella kan jag tro. jo för mig och mina ögon såklart, men det är det nog fler föräldrar som känner så.
Nä nu ska jag gå ned och dricka mer kaffe och se vad nyheterna och vädret har att säga! kram på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0