Idag så är det den stora dagen!

hmm konstigt att man sover så illa, svårt att somna in och tjejerna har ont i munnen pga tänder som kommer så dom vaknar till ett par gånger per natt och skriker. hmm sen vaknar dom vid 6,30 och tycker att mamma ska vara glad och pigg. hmm kanske inte konstigt om man går och gäspar hela dagarna i ända. men men om sådär en 10år så kanske jag kan få sova ordentligt hela natten. ja den som väntar får se....
Idag så ska jag ut till Svärmor och lämna bensin så hon kan klippa gräset, sedan klockan 14 får ni hålla tummen att anställningsintervjuven på Folksam går bra. Klockan 18 i kväll så är det upprop på Kramfors BK och Texas första officiella tävling... hmm detta kan bli en mycket intressant dag och jag behöver alla tummar jag kan få och "nyckelpigor har jag hört ger tur" så jag ska ta och köpa mig en låtsas då dom annars bara flyger iväg. haha ja som turen kanske? hehe nä nu får det vara bra med morgonskrift, jag lär ju höra av mig och säga hur det har gått med både anställningsintervjuven och tävlingen, så på återseende!! kramizz

Kommentarer
Postat av: Eva

håller alla tummar å tassar härifrån Å du! tävlingar finns de gott om! du vet va Texas å du KAN, så se de som en träningskväll me lydnasgänget :0) jajajaja ja veeeeet inte så lätt :0) Ses sen!

2008-07-08 @ 09:58:49
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0