hmm inte en bil till...

I går så var vi och tränade vatten! Å vet ni vad!! min lillkille bogserade en eka med två passagerare. Jätteduktig kille matte har, han simmade tom ut med matte sin för att sedan släpa in henne till land. Hmm ja bilen är trasig igen så hon står, nu har vi beställt en ny startmotor, kol och luft filter som vi kan hämta i morgon på Mekonomen till henne. Så idag så får vi använda samma bil jag och Östen. Han ska fixa lite grejjer så han kan bygga hundkojjan till Texas


Det går nog någon jä..el i mina relationer med bilar helt klart! vet inte vad jag har gjort mot bilguden eller vem det nu är som är såå himla dum. Min bil står igen!! och så tog jag Östens bil idag till Sollefteå för att kunna handla presenter till min mamma och Östen som fyller år i morgon. Jätte fint väder är det och shoppingen gick bara bra, jag fann allting som jag ville ha plus att jag fann presenten till Emelie också som faktiskt fyller sju år den 8/8! så nu är detta klart också. Men sen kom vi till sista presenten och då hände någonting såååå pinsamt, jag gick glad i hågen fram till kassan för att betala och då visar det sig att köpet blir avvisat!!! döööö
Nu visade det sig att det finns en gräns på mitt maestro kort och den har jag överskridit! hmm man får visst inte göra av med sina egna pengar längre! tydligen så har Nordea en spärr som gör att när man har överskridit en viss summa under en sjudagars period så spärras kortet ! hmmm ska till att byta bank tror jag bestämt...

Födelsedagarna gick kanon! Både Östen  och mamma var nöjda med paketen och de som var med och firade var: Pappa och Helena i sollefteå, sedan kom Linda och Lovisa, Anna och Agneta och självklart så kom Jan och Marianne med William också fast på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0