hej hopp igen!

nu är det dagen före den första off lydnadstävlingen och jag känner mig ganska lugn hmm önskar jag kunde göra det i morgon också. men men jag ska gå dit och träna! jag ska inte räkna med något första pris i morgon för då blir jag förmodligen bara besviken. I kväll så ska lydnadsgruppen träna så jag hoppas att allting går bra idag, då finns ju chansen att jag känner mig lugnare i morgon också. jaja slut tjatat om detta nu. Vi mår iallafall bra. Syrran har flygit till Cypern med sin familj och är borta i två veckor. målnen hänger över oss och bara väntar på att jag ska gå ut så dom kan spotta på mg.. hmm
Flickorna är friska och glada, men de där tänderna spökar så dom åker på dåliga magar och feber rätt som det är och det är inte så kul. nä nu ska jag gå ned och klippa klor på Texas och dricka lite kaffe! men ha det bäst så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0