haha jo visst har jag haft en spännande dag alltid!

Arbetsintervjuvn gick bra tror jag, det kändes iallafall bra. Sen åkte jag hem till Anna och Agneta som hade hand om tjejerna under tiden och att dom skulle ha dem i kväll också. kanon barnis!! när jag kommer dit så gjorde Anna lunch makaroner och falukorv och sedan så satt vi och snackade en stund innan jag for iväg till nästa grej, jo just det tävlingen. Hmm ja vad ska man säga mer än nä inte platsliggningen, en tia på tandvisningen, femma på linförigheten och nolla på läggandet och ställandet , inkallningen fick vi en åtta på då han tog en tripp på baksidan om mig innan han kom in, apporten tog han faktiskt men sen vände han på huvudet och spottade ut den, hoppet gjorde han kanon men han glömde kommenderingen!! hmm ja helheten fick vi en sexa på då han förmodligen var charmig eller något!! hehe men men jag är inte besviken faktiskt, många bortförklaringar har jag och framförallt så platsliggningen.. men men det får ni läsa om mer på prov sidan!!
Tillbaka till anställningsintervjuven dårå. jo dom hör av sig i mitten av augusti för ev en vidare intervjuv.. sen börjar utbildningen i september ifall jag får jobbet!! vilket jag hoppas av hela mitt hjärta, det känns som om det här jobbet är mitt och det är bara så att jag är som gjord för jobbet!! bara Folksam förstår hur mycket dom behöver mig så är det klart sen!! hehe kram på er alla och godnatt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0