Dags att ta tjuren i hornen

Japp nu är det slut på slöandet så idag så ska jag till Klubben! jag tänkte lägga ett spår och medans detta ligger så kör vi på lydnaden!! japp två flugor i en smäll liksom och Alexander kommer inte förrän i em så jag hinner gott när jag ändå tänkte åka dit kl 10!
Jag har smsat Linda och Eva men Eva har varit hos tandis stackarn så hon kände inte riktigt för träning idag. Linda däremot vet jag inte om hon kommer, hon har inte svarat ännu men det märks. annars så får jag träna själv och det går ju det också..  Tänkte lägga ut apporter i spåret idag också då det gick så bra sist och sedan ha barnvagnen ställd i den riktning som spårslutet ligger.. ja vi måste ju ta vara på dessa hjälper som finns.. hehe Lydnaden har jag funderingar på att köra hela lydnads ettan och sedan efteråt påbörja appelllydnaden också. Ja man måste ändra lite på träningarna tror jag så han inte tycker det blir trist och enformigt.. ja vi får väl se! kram på en stund så hörs vi sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0