bra Eva!!

klart vi kommer igen!! debuten var ju bara början! hehe man skulle kunna tro att vi aldrig har tränat alls men men vi kommer igen och mer träning på gräs kanske!! och gärna där det gått löptikar också, ja iallafall för min och Texas del.. Men nu har vi en månad på oss till nästa tävling och då ska vi ha fått in ja eller vad ska jag säga.,.. det är ju inte så att han inte KAN heller snarare mognaden och hans vana att träna på mer luktande platser som ska ändras!! vi får fara till Härnösand och Sollefteå eller varför inte till timrå för att träna !"onsdagsträning" vilken dag dom nu har den!! fler platser så fixar min könsmognande trotts till hund detta också! nu flyttar ju mamma och lillebror hit så då har jag ju barnis med mig om inte annat!! hehe
Nä då jag ljuger inte när jag är glad och possitiv, känner mig faktiskt inte äns besviken.. så det är bara att köra vidare! jo jag tänkte börja på rally lydnad nu också för att bryta av lite från all lydnad!! måste försöka ha roligare !! och då är väl rallylydnad kanske det ända rätta!! Nej då jag ska inte sluta med spåret eller söket heller för den delen.. men men man får väl klona sig kanske! hehe kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0