Sitter här en lördag vid datorn

Alexander och jag har varit och hyrt kungfu panda! och sedan hyrde jag Angel. får se om jag orkar se den eller om man får kolla den i morgon. Jag har pratat med min Linda idag!! åh vad roligt att höra att dom är tillbaka i Sundsvall och att lilla Samuel väger hela 1700gr nu!! vilken jässe va?? och 40cm lång!! hehe nu har han bara 7cm och 500gr kvar för att komma upp i lilla Felicias födelsevikt!! Men men skönt att fått prata med henne idag iallafall och att dom mår bra..
Sedan så sitter jag här som sagt, Östen är och jobbar på bowlingen i Sollefteå ikväll Så jag och Alexander har haft myskväll med massa onyttiga saker och sedan filmer som sagt.
Men jag har också suttit och försökt mig på en logga i photoshop.. här kommer ett utkast!! säg gärna vad du tycker!!





Mm jag vet lite blek men är det inte vitt jag ska jobba med dårå, hehe försvaret är ju kanske inte det bästa försvaret!! för visst var det väl anfallet. eller? hmm får nog kolla hur den ser ut med svart bakgrund som jag faktiskt har på hemsidan också, eller kanske en ram? ja säg vad ni tycker!!
kram för id


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0