Merry Christmas!!!

hej hopp och nu var det ett tag sen som jag skrev här.. hehe men vi mår fint därav att jag inte har kunnat skriva eller snarare hunnit!! Har ju jobbat och sedan julstökat!! så nu när doppardagen är här så känns det som om vi faktiskt har hunnit med allting!! mys hade vi med nykokt julgröt och rödbets sallad på juleknäcket!! hmm bara syrran min som saknas!!
Men men apropå det så vill jag härmed Gratta min kära syster som faktiskt fyller år idag!! hipp hipp hurra!!! Jag ska inte berätta hur gammal du är för almänheten men det ska bli kul att komma på fyrtioårs kalas nästa år!!! hehe kram jag älskar dig syrran!!
nä nu ska jag gå tillbaka till julstöket!! kram till er alla och en riktigt god jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0