jo då Felicia fick pensilin igen

Dom sög ur örat på henne och gjorde odling, sedan fick vi ett resept och ett åter besök den 18december. Nu håller vi tummen att allting går bra så vi kan fira jul med friska och sunda barn... Jul ja!! vet du att det bara är 21 dagar kvar till det är julafton!! hur kan tiden ha gått så fort?? hmm önskar jag hann med mig själv och mitt liv just nu, men det känns tungt idag och igår och ja jag hoppas allting ordnar sig nu när tjejerna ska till dagis i morgon och jag till jobbet, sen ska jag till klubben i morgon kväll på instruktörs möte!! kommer ihåg det just nu iallafall hehe... nä då jag ska dit och jag hoppas att Östen håller sig hemma då så jag slipper ha tjejerna med mig iallafall. men vi får väl se hur det blir med det.
nä nu är det bäst jag börjar med maten!! kram så länge!! jo bilddagboken är uppdaterad idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0