Idag är det söndag och 15,8gr kallt när jag klev upp idag

oj vad fort tiden har gått!! det har hunnit vara lucia också och idag är det den tredje advent!! Jag sitter nu vid datorn då killarna är på hockey och tjejerna och valparna sover. lugnt och skönt vill jag säga!!
Jag har uppdaterat bilddagboken med en massa bilder hehe  det var ju ett tag sen som jag gjorde det så då blev det hela 247bilder! hehe
Men det har ju blivit lite mindre av data och bildöverföring nu när man jobbar och sen när jag är hemma så finns ju en hel del kvar att göra. hmm vem har kommit på att 24h ska vara på ett dygn?! fattar inte vad den människan tänkte med!! hur ska man hinna med?!
Ja ja vila får man prioritera bort så NÄR jag går i pension så ring inte!! då sover jag!! :-)
Nä nu ska jag kolla mailen också! kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0