äntligen söndag!!

idag så har jag jobbat på bion i kramfors. kul med lite andra uppgifter och stå och ta betalt för biljetter är ju inte så svårt heller. Fick ju prata skit med massa människor dessutom!! kanon juh!
Annars så har jag inte gjort såå himla mycket faktiskt idag, jo innan jobbet så for jag och simmade en halvtimme!! guud så skönt att få börja med det igen. Det känns så himla bra när man är färdig om inte annat, och sen tycker jag att det är lugnande också vilket jag behöver i en stoooor potion just nu känns det som om jag ska fixa till det här och bli en glad och normalt trevlig tjej igen.. det känns liksom som om det inte stämmer på mig för tillfället men som många gånger annars så kommer det att ordna sig den här gången också.
Doggarna mår bra och dom blir bara bättre och bättre. Tyvärr så måste jag börja dela på dem när dom ska äta nu då Östen fick dela på dem idag. Mimmi högg efter Tages hals enligt Östen då dom stod och åt, så snäll Tage satte sig snällt på sidan och väntade och hoppades på att han skulle få en bit han med! hehe vilken donna va!? Hon skulle behöva flytta till sin foder värd nu, det skulle bli bäst för både henne och även för Tage. Jag hoppas att Gunilla hör av sig i dagarna här och berättar när hon kommer hem... Tiken behöver sin fasta hand och jag vill inte riktigt forma henne då jag vet att det kommer en ny matte som förmodligen kommer att forma henne till det bästa i deras vardag. Så hon är lite av en STOR BITCH just nu men som sagt hon är otroligt lyhörd så jag tror att bara Gunilla kommer hem och tar henne till sig och sin familj så kommer hon att bli en kanon kompis.
Lilla snäll Tage då?! jo han lär sig sina hyss han också, var vi rädda för att han skulle vara lite för försiktig så lurades vi regält!! han börjar likna en bitch han också hihi. Men han har jag en fastare hand på så han är mer lydig eller vad jag ska säga... Nä nu ska jag kolla mailen igen innan jag ska lägga mig till sängs!! kram så länge och sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0