Uch nu har det gått över ett dygn..

och inte har jag kunnat sova i natt. Alexander har sovit som en gris som vanligt men jag och Tjejerna har varit vaken näst intill hela natten. Jag låg och lyssnade efter tassarna på nedre planen som jag är så van att höra. Men inte ett ljud mer än tjejerna som sovit oroligt . Så nä det känns inte bra idag heller, men men det går väl över, ska sätta mig och kolla efter lite valpar och försöka få suget!!
Men det är ju inte så att jag känner ett lockande att börja om igen, visst att valpar är söta vid 8 och 9 veckors ålder men sen då fram till de är en 9-10 månader!! då dom börjar bli roliga att träna.. hmm ja visst finns det possetiva och negativa saker man kan säga men livet måste ju gå vidare och jag är inte klar med Vit herdehund på långa vägar som det känns nu iallafall. Men vi får väl se obduktionen vad den visar också så det inte är någonting som rasen bär på eller kanske just de linjer som Texas kom ifrån! jag hoppas verkligen att det finns en orsak till allting som har hänt. men som sagt mer om detta kommer.....

Kommentarer
Postat av: Jill

du vet att det finns en tik som gärna skulle vilja flytta hem till dig i mitten av sept om du känner dig redo =)



Kramar

2008-08-18 @ 16:21:02
Postat av: Bror m familj i sollefteå

vi finns här för dig det vet du

2008-08-18 @ 23:20:39
Postat av: Eva

STOOOOOOOOOOORT GRATTIS till Felicia och Evelina idag! tänk att sötnosarna redan är ett år! Kramiz

2008-08-19 @ 08:21:19
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0